torek, 8. december 2009

Primorci beremo

Primorci beremo
je projekt, ki že tretje leto privablja bralce iz devetih primorskih knjižnic, da se potegujejo za bralno značko. Tokrat smo prebrali 5666 knjig in samo idrijsko cerkljanska regija1084 .
Priznanje je prijelo 78 bralk in bralcev. Za zaključek projekta nas je 2. decembra  gost idrijske knjižnice, pisatelj, pesnik in dramatik Feri Lainšček popeljal skozi svoje ustvarjalno življenje. Večer je polepšala Monika Mlinar iz ansambla Zapeljivke. Z njeno uglasbitvijo je ob spremljavi harmonike zapela dve njegovi pesmi. Vsi udeleženci smo za nagrado dobili njegovo zadnjo pesniško zbirko Ne bodi kot drugi.
Jaz pa še fotografijo s Ferijem Lainščkom od novinarja Filipa Šemrla. Sem si jo zaslužila, mar ne, ker sem kar 35 knjigam prebrala vsebino. A le zato, ker se mi je letos samo bralo in bralo in nič drugega kot bralo.






Zame je bil večer nekaj posebnega, ker sem v živo spoznala enega od mojih priljubljenih pisateljev.
Lepo se imejte vsi moji in čao!   Ana Balantič

Ni komentarjev: