petek, 5. februar 2010

Nagrada Ireni Cigale

5. februar 2010

No, pa smo jo dočakali. V tretje gre rado. Le recite, da nismo v društvu Ris face,  mi lovci na nagrade.
Pa same ženske. Dajmo fantje! Pa ne da vam je vse padlo dol, ko je toliko žensk okoli vas. Saj vas imamo rade!
Mladika iz Trsta je pred tremi leti namenila meni prvo nagrado za poezijo, lansko leto drugo nagrado Andri Jereb tudi za poezijo, letošnjo drugo za prozo pa je dobila Irena Cigale. Na Prešernov dan, ji bo v Peterlinovi  dvorani v Trstu izročena ta nagrada.Upam, da bo ob prireditvi uživala kot sem jaz.
Irena, iskrene čestitke in še mnogo uspeha v bodoče.

Lep pozdrav do naslednjega dogajanja!

Pravkar sem na spletu zvedela od našega člana Darka Likarja, da je moja zgodba predlagana za objavo v Mladiki iz Trsta. UH!

Čao!  Ana

Ni komentarjev: