ponedeljek, 21. april 2014

Velika noč



Velikonočno razmišljanje


V teh prazničnih dneh, ko so nas polna usta lepih besed in naj bi se vsak človek poglobil vase, razčistil tisto prav in narobe, sem se spomnila pripovedi. Nedaleč od našega mesta je vas, lepa in znana, polna verujočih. Človek bi mislil, da kjer je vera, je tudi srce, vest in človečnost. Kako sem se zmotila. Kaj res vse zaobljube in prisege, lepe misli, ostanejo med cerkvenimi zidovi? Se potem ljudje, odrešeni vseh grehov, ko zapustijo njen prag in se zaklenejo v svoje domove, še spomnijo besed iz prižnice? Se spomnijo svetopisemskega trplenja križanega in storjenih krivic človeštvu in naravi? Mogoče se nekateri samo oddahnejo, ker je za njimi še ena obveza, hoditi k maši? Kajti, če ne hodiš v hram, potem nisi kristjan. Na misel mi pride izjava izrečena na Tv v teh dneh: "Nisem pobožen, sem pa veren." Tu je res velika razlika. Ali lahko veren človek dela slabo, misli in privošči slabo, celo ubija? Človeka z vero v srcu, táko in drugačno, kmalu spoznaš, ni treba veliko, samo v njegov dom nekajkrat stopiš. Ravno ob tem vprašanju se mi je zapisala tale pesem. Resničen dogodek, ki se ponavlja leto za letom, vas kot vsaka druga in ljudje s tako različnimi srčnimi in verskimi vrednotami.



Solzna dolina

Zakaj sonce nikoli ne joče?
Tudi na dan, ki je črn in sam,
da bolijo zvonovi?

Ob zori so psici vzeli mladiče.
Otrok zre v povoženo vrečo
in hoče posnemati sonce.
Oče se smeje dobremu delu,
le mati in psica ušle bi z verige.

Brez solz bo žival znova kotila.
Spet bo tak dan,
ko sonce ne bo zajokalo,
le otrok bo odrasel v očeta
in mati bo zopet klečala.

Razmišljajte dragi prijatelji in vse leto praznujte s cvetjem, ki ste si ga te dni vsadili v srce! Vaša Ana

3 komentarji:

Dragica Novak pravi ...

Kar malo z zamudo sem prebrala, zadela si žebljico na glaviso, obenem pa sem se spomnila moje poti iz avtobusne postaje do gimnazije, ki je vodila mimo cerkve, pred njo so po jutranji maši vedno klepetale iste zelo pobožne udeleženke obreda.Pa ne bi tu delala obnove njihovih glasnih komentarjev, ki tudi če bi hotela nisem mogla preslišati, tako glasni so bili in tako strašno "pravičniški". Od tega je že skoraj 50 let, zame pa je bila to ena od šol življenja, v kateri sem se naučila ljudi deliti na bolj ali manj humane, vse ostale delitve pa sem zažgala na kresu.

Dragica Novak pravi ...

Opravičujem se vsem, ki boste brali moje razpredanje, za vse tiskarske škrate, za katere sem kriva

Luka pravi ...

Riba ,.. ribica!