četrtek, 10. december 2009

Veseli december

10. december

Vse sem že pripravila, ošilila svinčnike, za vsak slučaj kupila radirko in nov zvezek, prevetrila možgane, pobasala v torbo še nekaj mojih umotvorov in čakala na veliki trenutek, da mentor Joško Štucin pozvoni v zelenooblaški učilnici in nas popelje v skrivnostni svet literarnega ustvarjanja.
Mimogrede sem še enkrat prebrala nekaj od številnih njegovih zbirk Na drugem bregu in najnovejšo Čuja in Hex n šus, ki ga je sramežljivo podpisal kot Regina Kralj.
Današnje sporočilo naše predsednice Branke, da premiera zaradi... odpade, mi je padlo čisto dol.


No ja, tako se je bolj klavrno začel moj veseli  december, ker razen božično novoletnega koncerta pihalne godbe rudarjev Idrija in seveda petard na vsakem oglu, ne bo nič pretreslo našega kotla. Tega zlodja bo pa kot vedno. Že Miklavž je pokal tam okrog banke in mercatorja, da me je privzdigovalo kot bi se mi kolcalo.

Zagotovo našemu lit. društvo Ris  ne bo uspelo ponoviti lanskoletnega uspešnega nastopa v Psihiatrični bolnici in pacientom ponuditi nekaj dušne paše. Ker si baje zvesto in številno poslušalstvo želi takih srečanj, ni znano kje se je letos zataknilo.

Kakorkoli že, imejte se lepo in čao!  Ana Balantič

Ni komentarjev: